#Хаштаговете са важна функция на микроблогинг платформата Twitter - те позволяват на хората бързо и лесно да намерят повече туитове върху конкретна тема, която ги интересува.
В момента хаштаговете в Twitter действат като линкове - в момента, в който поставиш # пред която и да е дума в туит, тя се превръща във връзка към всички други туитове със същия хаштаг.
Twitter обаче експериментира с премахване на хаштаговете като активни линкове, освен ако те не са брандирана, т.е. платена фраза - името на компания или кампания, съобщи Digital Trends.
За момента това е вътрешен тест, информира технологичното издание, и е много възможно никога да не види бял свят. Тази функция по всяка вероятност е с цел по-добро монетизиране на хаштаговете - така компаниите ще са принудени да платят за брандиране на имената им в социалната платформа.
Но тя ще намали и функционалността на Twitter като цяло за масовия потребител - хаштаговете спомагат за свързване на потребителите, за създаване на общност и дълготрайни дискусии и обсъждания в иначе хаотичната платформа, която няма групи или дискусионни форуми. Създателят на хаштага - Крис Месина - вече изрази критична позиция с кратко клипче, в което размахва пръст на идеята.
Напълно е възможно тази функция обаче да се превърне в част от Twitter, като една от идеите за повече приходи от платформата на бъдещия купувач - Илон Мъск.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни