Американската верига за бързо хранене "Уендис" ще си партнира с Google, за да замени приемащите поръчки в част от локациите си, съобщи TechSpot.
Вместо човек, "интелигентен" чатбот ще общува с клиентите - засега само в ресторантите, които обслужват хора директно от автомобилите ми в т.нар. Drive through.
Според компанията чатботът ще бъде трениран така, че да говори естествено.
"Някои хора дори няма да разберат, че не общуват с човек", твърди изпълнителният директор на компанията Тод Пенегор.
За това ще помогне езиковият модел Bard на Google. Засега той е достъпен само за малка част от публиката, но вече се имплементира в много компании.
Очаква се в близките години изкуственият интелект да замени милиони работни места. Ключово е как и с каква скорост ще се случи това - според оптимистите ще стане постепенно и ще се създадат повече нови професии, отколкото ще се унищожат стари.
В някои области обаче AI навлиза изключително бързо и дори само като помощен инструмент вече свива работния пазар.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни