Стрийминг услугата Netflix наскоро спря 3 млн. долара реклама в X, социалната мрежа на милиардера Илон Мъск, една от многото компании, които изтеглиха рекламите си. Сега обаче отново рекламира на платформата.
Споделяне на съобщение в X от страна на Мъск, което много отчетоха като антисемитско, бе една от причините за бойкота на бившия Twitter. Друга бе доклад, според който X не спазва договорените мерки за безопасност на марката за съдържание на рекламодателите - техни реклами се появяват до съобщения с расистки послания.
Очаквано, Мъск реагира шумно, на моменти нецензурно. А след това се фокусира върху това да намери нови рекламодатели сред средния бизнес.
Дали и други от големите компании ще се върнат - може обаче да е определящо за оцеляването на X. Платформата загуби около 75 млн. долара до края на ноември. А конкурентът - Threads на Зукърбърг - сега навлиза в Европа и бързо събира нови потребители поради лесната си интеграция с Instagram.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни