София Мел обявява старта на новата си кампания - "Всичко се върти около любовта", която показва как брашното не само създава вкусни ястия, но и трайни спомени. Вдъхновена от емблематичната песен "Love Is All Around", кампанията празнува любовта, която оживява в българските кухни, събирайки семейства и приятели чрез радостта от приготвянето на храна у дома. Независимо дали става дума за хляб, баница, кексчета или друг специален десерт, брашното е в основата на всичко, превръщайки обикновените съставки в израз на любов.

"Искахме да създадем кампания, която да докосне всеки, който цени любовта от месенето, приготвянето на печива и готвенето. Храната винаги е била нещо повече от просто прехрана - тя е израз на грижа, традиция и свързаност. С "Всичко се върти около любовта" ние празнуваме тази връзка и показваме радостта, която идва от споделените ястия, направени с любов и София Мел", сподели Весела Пеева, маркетинг мениджър в ГудМилс България.

Основен акцент на кампанията "Всичко се върти около любовта" е телевизионна реклама, която улавя магични моменти в кухнята и дома - от баба, която предава тайните си умения по приготвяне на вкусни печива на внука си, до семейство, което се наслаждава на ценното време, прекарано заедно. Кампанията ще включва и серия инициативи в социалните мрежи, като насърчава потребителите да споделят собствените си истории за любов и готвене с хаштага #изпечислюбов.

София Мел е доверена марка във всяка кухня повече от 2 десетилетия, предоставяйки на любителите пекарите у дома висококачествено брашно от българска пшеница за отлични резултати. Ангажиментът към съвършенството и страстта да обединява хората, чрез храната, са в основата на всичко, което София Мел прави.