Продажбите на грамофонни плочи генерират повече приходи, отколкото получават от реклама и абонамент интернет музикални услуги като YouTube, Spotify и VEVO, пише Digital Trends.
За първата на годината последните три музикални услуги са с приходи от $163 млн., което е досегашен рекорд при $128 млн. долара за същия период на м.г. Но винилът е отчел продажби за $222 млн.
Смятания за античен музикален формат в момента отчита около една трета от приходите на музика на физически носител. При това, интересът към него се е увеличил с 52% за последната година. За сравнение, продажбите на CD-та спадат за трета поредна година.
Според Digital Trends в момента се наблюдава сериозна промяна в нагласите на почитателите на музика. Съвременните потребители, които купуват музиката на физически носители искат повече ексклузивно съдържание, високо качество на звука, както и възможността за безплатно зареждане на музика, която върви с аналоговите носители.
Въпреки всичко музикалният стрийминг носи най-големи приходи - както за музикантите, така и за интернет платформите, като за първата половина на годината е генерирал над $1 млрд. В същото време продажбите на музика на физически носители са за $748 млн.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни