След избухването на скандала с подкаста на Джо Роугън, който доведе до двама певци по-малко в каталога ѝ и 2,1 млрд. долара загуби, Spotify прави всичко възможно, за да спре срива.
Услугата ще следи отблизо подкастите на платформата за COVID дезинформация и ще слага предупредителни съобщения, когато пандемията, вирусът и ваксините са тема в някой епизод.
Засега акциите на компанията са спреди да падат, но тя понася тежко ръста на конкуренцията на пазара, който на практика създаде, от вече няколко години.
Самият Джо Роугън се извини, че е създал проблеми на платформата, с която има договор за ексклузивно излъчване и заяви, че ще се стреми към повече баланс. Той обаче подчерта, че все още счита за правилно да кани отричащи COVID като свои гости.
Именно това предизвика скандала - интервю с д-р Робърт Малоун, един от разработчиците на иРНК технологиите, чиито позиции са отхвърлени от цялата научна общност и който обяви в ефира на Роугън, че носенето на маски е масова психоза.
Това предизвика по-възрастните, но известни певци Нийл Йънг и Джони Мичел да поставят ултиматум - или тяхната музика остава на платформата, или подкастът на Роугън. Spotify подкрепи коментатора, който от години е известен с разнообразните гости, които кани. Мичел и Йънг са карали полиомиелит като деца, малко преди да има масова ваксина за болестта.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни