Рекламодател изтегли продуктите си от предаването "Биг Брадър", като цитира разминаване с ценностите и градения имидж сред клиентите си.

Става въпрос за казанлъшката фирма за хавлиени изделия и домашен текстил "Шамбала текстил", която продава луксозни хавлии с марката CYXO. Те са част от продуктовото позициониране в предаването, а сега в пост в Иснтграм профила си фирмата съобщава, че се изтегля.

Ето изявлението на фирмата:

"Скъпи клиенти и последователи,

С голямо съжаление ви информираме, че сме разочаровани от съдържанието и подбора на участници в Big Brother 2024.

За нас е важно марката CYXO да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение.

Това, което видяхме снощи на екран, не съответства на тези принципи, които не сме в състояние да пренебрегнем заради рекламни цели. Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме.

CYXO категорично не иска да бъде идентифициран с такъв тип съдържание и ще предприемем незабавни действия, като се свържем с NOVA TV с цел прекратяване на рекламния договор за продуктово позициониране.

Благодарим ви за доверието и разбирането. Ще продължим да работим заедно с вас, нашите клиенти, за да изграждаме заедно една по-етична и стойностна комуникация и бизнес среда".

Новият сезон на риалити шоуто започна преди дни и отново породи вълна от полярни коментари, най-вече заради подбора на участниците.