Американският президент Доналд Тръмп, чийто процес за импийчмънт в Сената се приближава към края си, ще похарчи $10 млн. в неделя за два 30-секундни рекламни клипа.
Те ще бъдат излъчени по един път по време на финала Супербоул на Националната футболна лига между отборите на "Канзас сити чийфс" и "Сан Франсиско Фортинайнърс".
"Америка поиска промяна и промяната е това, което получихме", казва диктор в единия клип. "При президента Тръмп Америка е по-силна, по-сигурна и по-благоденстваща откогато и да е било преди".
Редуват се данни за нарастването на заплатите и исторически ниската безработица (3,5%).
Клипът завършва със саундбайт на Тръмп от предизборен митинг:
"Дами и господа, най-доброто предстои".
Другият клип на Тръмп все още се пази в тайна.
Милиардерът Майкъл Блумбърг, който се бори за кандидатурата на демократите за президент, ще плати $11 млн. за еднократно излъчване на негов 60-секунден клип по време на същия мач. Той ще бъде за работата му за налагане на контрол върху огнестрелните оръжия в САЩ. Блумбърг е бивш кмет на Ню Йорк и основател на едноименната медия.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни