"Фейсбук" обяви, че ще намали временно политическото съдържание, което се появява на стените (в нюзфийда) на потребители в Канада, Бразилия, Индонезия, а в следващите седмици и в САЩ, съобщи Ройтерс.
През януари месец главният изпълнителен директор на компанията Марк Зукърбърг каза, че иска да "свали температурата" на политическите разговори в социалната мрежа, защото "хората не желаят политиката и агресивните спорове да доминират при използването на нашите услуги".
Компанията, остро критикувана за това, че не прави достатъчно за премахване на речта на омраза от своята платформа, заяви през януари, че ще спре да препоръчва граждански и политически групи на потребителите, припомня агенцията.
Намаляването на честотата на присъствие на политическо съдържание ще отбележи първите стъпки за проучване на различни начини за установяване на такова съдържание в публикации на потребители. За целта ще се използват различни знаци и ще се взимат под внимание предпочитанията на потребителите, се посочва в съобщение в блога на компанията.
"Фейсбук" ще изключи съдържание от официални правителствени агенции и служби, както и информация за COVID-19 от здравни организации, от тези временни промени.
Още по темата
- ДЕНЯТ В НЯКОЛКО РЕДА: преговорите между ГЕРБ и ПП-ДБ за правителство започнаха. Във... facebook
- Непопулярните видеа в Instagram ще са с по-лошо качество
- Нов орган ще разрешава казусите между социалните платформи и потребителите
- Нова измама: предлагат "безплатни" карти за градския транспорт във Facebook
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни